Heb je het als ondernemer vaak erg druk, wil je je meer kunnen focussen op jouw core business en zit je eraan te denken om taken zoals verloning, werving of selectie uit handen te geven? We geven je graag een inkijkje in onze werkwijze. Vragen? Neem vooral contact met ons op.
- Hoe komen we in contact?
Met veel van onze huidige klanten zijn we via via in contact gekomen. Dat is natuurlijk hartstikke leuk! Toch merken we dat veel potentiële klanten zich ook online oriënteren. Daarom geven we graag een goede indruk van onze werkwijze. Heb je een vraag over een bepaald artikel, of wil je meer informatie? Reageer dan vooral, wie weet drinken we binnenkort een kop koffie. - Wat bespreken we tijdens het eerste gesprek?
In een eerste gesprek maken we vooral kennis met je; met jou als persoon, maar ook als ondernemer. We bespreken welke wensen je hebt, maar ook waar je als ondernemer tegenaan loopt in je personeelsbestand. Ligt de nadruk op werving en selectie? Of wil je gewoon heel graag administratie en risico’s uitbesteden? In het eerste gesprek inventariseren we jouw huidige bestand en op basis daarvan doen we een voorstel. - Kunnen jullie advies geven wat de beste oplossing voor mij is? Wat zijn de mogelijkheden? En wat zijn de verschillen?
Uiteraard kunnen we jou voorzien van het beste advies. Omdat de mogelijkheden eindeloos zijn (werving en selectie of uitzenden en detacheren bijvoorbeeld), gaan we graag eerst met je in gesprek. Ben je benieuwd wat de verschillen tussen payroll en uitzenden zijn? Dat lees je hier. - Als ik akkoord ben met jullie voorstel, hoe pakken we het dan op?
Als je akkoord bent met ons voorstel, dan kunnen we lekker snel! We tekenen eenmalig een overeenkomst waarin onze onderlinge afspraken staan genoteerd. In het geval je een payroll-overeenkomst bij ons getekend hebt, dan kunnen jouw nieuwe medewerkers zich online aanmelden. Ben je op zoek naar nieuwe medewerkers? Dan gaan we gelijk aan de slag met de werving en selectie! We doen er alles aan zodat jij je kan focussen op het ondernemerschap! - Hoe vaak hebben we contact? En hoe?
Wekelijks of periodiek krijgen wij de uren (online) binnen, dat moet in samenspraak gebeuren. Als er bijzonderheden zijn, bespreken we dat via de telefoon, mail of WhatsApp. Gaat jouw voorkeur uit naar een persoonlijk gesprek? Dan drinken we samen een kop koffie. - Hebben jullie ook rechtstreeks contact met mijn medewerkers?
Indien nodig hebben wij zeker contact met jouw medewerkers. Om medewerkers te informeren, maar ook bijvoorbeeld bij ziekte, spreken we de medewerkers persoonlijk. Wanneer wij de werving en selectie voor jou hebben uitgevoerd, zijn we natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het de medewerker bevalt. Ook dan bellen we om een praatje te maken en te informeren hoe het gaat. - Wat moet ik zelf regelen en wat doen jullie?
Het liefst ontzorgen wij je zo veel mogelijk. Denk bijvoorbeeld ook aan subsidies. Dit ligt volledig bij ons. Ben je benieuwd wat we voor jouw onderneming kunnen betekenen? Neem dan vooral contact met ons op.